dimecres, 6 de maig del 2009

Cançoneta incerta

9 comentaris:

Manel Aljama ha dit...

El poema, les imatges i la música no podien estar millor triats. No tinc paraules, el poema parla per si mateix.

roser ha dit...

Raimunda és tot tan bonice que no trobo paraules adients per expresar-te
els meus sentiments envers als teus treballs. Ets bun encant. roser

Mercè de Lasa ha dit...

Preciós el poema i molt ben trobades les imatges. Et felicito per aquesta feina feta amb la sensibilitat que sempre impregna els teus treballs.

Mercè

C. Codorniu ha dit...

M'agrada molt Raimunda, en saps un munt, és molt bonic

M.Dolors Figueras i Montse Capellas ha dit...

Et felicito molt i molt per aquest treball tan preciós que has fet.

Rosa Vila Panach ha dit...

Raimunda, m'has deixat amb la boca oberta. No m'imaginava que poguessis fer una cosa tan bonica. Tu ets aquella que dius que no te'n surts? Ara ja sé on haig d'anar a pidolar quan tingui algun dubte.

Francina Gili ha dit...

Molt bonic, Raimunda. Tens molta sensibilitat. Per fi t'he conegut personalment. El teu nom tan rodó i el teus escrits em tenien ben delerosa. Fins aviat.

maria carmen juan ha dit...

El teu vídeo és tant bonic, tant bonic, que l'he mirat un munt de vegades. Felicitats!

m cinta amenós ha dit...

Raimunda, no diguis més;jo no en sé...

Molt bonic. Una abraçada, Mª Cinta